DC klient

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Čtvrtek Srpen 26 14:57:34 CEST 2004

On Thursday 26 of August 2004 14:53, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek
wrote:

> 	Co myslíte touto větou? X server může snad běžet na Vašem
> pracovním místě...

Uznavam, ze na toto niesom ani zdaleka odbornik a pouzil som prve
funkcne riesenie, ktore som vygooglil. A to take, ze som si na tom
vzdialenom stroji stiahol XFree zdrojaky, vnc zdrojaky, nejaky patch
do XFree, aby chodilo to vnc. Cele som to ako bezny user skompiloval
a nainstaloval k sebe do ~. Dokompiloval som QT, nejake dalsie
kniznice a dcgui-qt.
Cele som to spustal skriptom vncserver dodavanym k tomu vnc.
Potom som si vnc port pretuneloval k sebe na localhost a pustil nan
vncclient.

Pokial Vas napada nejake lepsie riesenie, budem vdacny za radu / odkaz
na howto.

Dik

--

S pozdravom,