zobrazeni cestiny v KDE,Konsole,pine

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Čtvrtek Srpen 26 16:05:45 CEST 2004

Dobry den,

uz s tim laboruji 3 den a furt nic ;-(. Mam Slacka 10.0, cesky KDE 3.3.0 a
program Konsole 1.4. Cestina a ceska klavesnice pod KDE mi normalne
funguje, nicmene kdyz spustim program Konsole, tak tam cestina stavkuje.
Pismo v Konsoli ma cesky font (vypisuje mi to spravne nahled Zlutoucky
kun..) Procital jsem si czech howto, bohuzel mi to moc nepomlo. Nechci si
pocestit vsechno, muj zakladni cil je, ze si v KDE spustim Konsoli, z ni
se sshcku na jiny stroj, tam si spustim pine a tam chci videt ceske znaky
(v lepsim pripade je i psat). Vic cestinu nikde nechci. Hlavne nechci, aby
na me prikazy mluvily cesky. V pinu mam nastaven character-set=ISO-8859-2.
Jak z toho jednoduse ven? Co vsechno musi byt pro tohle v systemu
nastaveno? Hlavne nechapu, proc nestaci pod KDE ceska klavesnice s ceskym
fontem.

Marek Barton