Fedora 2 - ako instalovat programy?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Srpen 26 18:02:58 CEST 2004

On Thu, Aug 26, 2004 at 04:25:05PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]
Ciastocne panom Kerslagerom suhlasim. Pokial to nie je specificky treba, aj ja
odporucam pouzivat -U namiesto -i. "-i" sa sice vola "install", ale nemusi to
znamenat taky "install", ako si mysli bezny uzivatel :-).

Komu je rozdiel medzi -i a -U je znamy, ten nech si robi, ako uzna za vhodne.
Ale zaciatocnikovi je zmysluplnejsie radit -U, a dodat, ze pri kerneli je
vynimka a nech da -i.

Zaciatocnikovi je navyse este lepsie povedat, ze ma (v pripade Fedory) yum a
apt a nech sa nauci najprv robit s tym :-).

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Linux has not created a new kind of software, but a new kind of
IT professional—the guy who actually can save a company money.