notebook AMILO Pro V2000

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 26 18:03:55 CEST 2004

Dne Wed, Aug 25, 2004 at 01:57:19PM +0200, Pavel Novák napsal:

> Hmm, já právě chci DVD RW a zdá se, že to nemá wifi? Ale jinak to vypadá
> dobře, hlavně to rozlišení, díky za tip.

No jestli mluvime o tom samem:

Model ASUS M6700R, procesor Intel Pentium M, frekvence 1.5GHz, bez OS, LCD
15.4" 1280x800, paměť 512MB,pevný disk 40GB, otáčky 4200rpm, optická
mechanika DVD/CD-RW, síťová karta WLAN + LAN 10/1000, modem interní 56kb/s,
grafika ATI RS300, polohovací zařízení TouchPad, USB2.0, FireWire, TV
výstup, infra, zvláštní výbava: brašna+myš, šasi - slitinaMg/Al, váha 2.6Kg,
výdrž na baterie až 5,5 hodiny.

tak wifi mit ma. existuje i

 Model ASUS M6700N, procesor Intel Pentium M,frekvence 1.6GHz (Dothan), OS
Windows XP Home, LCD 15.4" 1280x800, paměť 512MB,pevný disk 60GB, otáčky
5400rpm, optická mechanika DVD?RW, síťová karta WLAN + LAN 10/1000, modem
interní 56kb/s, grafika nesdílená 64MB, polohovací zařízení TouchPad,
možnost replikátoru portů, USB2.0, FireWire, TV výstup, infra, zvláštní
výbava: brašna+myš, šasi - slitinaMg/Al, váha 2.6Kg, výdrž na baterie 5,5
hodiny.

kde uz je i dvd vypalovacka. Bohuzel cena uz je vyssi. Bacha na to, ze to
nema bluetooth, coz vubec nechapu. Druhe bohuzel je, ze asus diky lenosti sve
nebo obchodniku uz neni mozne kupovat po dilech. Jeste tak pred rokem si
clovek vybral z sady cdrom mechanik kterou chtel a tak podobne.

zdravim
dan