Samba 3.0.x a potize - 3.0.6 zatim nejlepsi

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Srpen 26 18:09:54 CEST 2004

On Thu, Aug 26, 2004 at 02:44:49PM +0200, Milan Keršláger wrote:
> Dobry den,
-''-

> kdyby nekdo mel pocit, ze Samba 3.0.x byla az do dnesnich dnu uplne
> naprd (tj. ze alespon neco vzdycky nefungovalo),
No, ja mozem za seba povedat presny opak. Pouzival som smbclient na pristup k
roznym servrom a vo verzii 2.x boli nekompatibility, a na niektore servre sa
vobec nedalo nalogovat (novsie windowsovske verzie, neviem z hlavy). S 3.0.x
to zrazu magicky zacalo fungovat, bez akejkolvek konfiguracie a dokonca aj
kodovanie chape automaticky spravne.

> I kdyz - neradujte se predcasne. Slysel jsem brblani a vykonu (tusim
> zapis). To jsem sam pri posledni zmene nemeril.
Server som este neskusal.

>                         Milan Kerslager
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
         2B OR (NOT 2B) That is the question. The answer is FF.