Dotaz na HW

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Srpen 26 19:27:09 CEST 2004

On Thu, 26 Aug 2004 jaroslav.linhart na dev-net.cz wrote:

> Chtěl bych se zeptat na Váš názor na doporučenou sestavu pro
>
> Firewall s překladem adres, DNS, Sendmail sloužicí pro odchozí emaily, CBQ
> řídící cca 15 subnetu, příchozí linka 2Mb dělící se na 128 až 512 subnety.
> Naskýtá se mi Dell PIII 667, 128MB, 7GB, vše na Intel chipset a sit 3com.

Hardware se zda byti v poradku, otazka je, jak velke emaily a kolik
spojeni budete chtit sledovat pomoci ip_conntrack, ale i pamet 128MB by
mela dostacovat.

> Použil bych RH9.
>
> Jak vypadá budoucnost RH slyšel jsem, že RH příští rok bude již placený?

k tomu se jiz vyjadrili kolegove :-)))

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...