Fedora 2 - ako instalovat programy?

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Čtvrtek Srpen 26 20:58:07 CEST 2004

Quoting Jan Klugl <jkluglNOSPAM na pikebo.cz>:

> skoro vidim plat ohen v ocnich belmech...
> Ja rpm -i bezne pouzivam a nevidim v tom zadny problem. At si kazdy
> precte man k rpm a pak to pouziva podle sveho gusta, ne? :/

Ano, taky mě přišla reakce p. Keršlágera trochu hysterická.

Je pravda, že se mohou stát případy, kdy se do systému dostanou dvě verze toho
samého programu, ale určitě to není stylem "snadno" a tudíž není nutné tak
razantně odrazovat uživatele od tohoto příkazu.
Zkuste si to například na balíčku mozilla, další verzi do systému prostě
nedostanete, nahlásí to kolizi (test na MDK 9.x, mozilla 1.4 a 1.5).
Například pro kernel je zase zásadně doporučeno použít parametr -i, neboť tak v
systému zůstane i původní jádro a lze předejít nečekanému problému s novým
jádrem.

L. K.

--
DVD Linux