OpenOffice.org a vyhlazovani fontu na terminalu

Čtvrtek Srpen 26 21:34:44 CEST 2004

On Mon, 23 Aug 2004, Roman DAVID wrote:

> V Gnome i KDE vyhlazovani normalne funguje (i na X-terminalu).
> Kdyz se prihlasim lokalne na X-app-serveru, tak OOo
> pismo vyhlazuje, kdyz se prihlasim z bezdiskoveho terminalu,
> fonty prestanou byt vyhlazovane (i v menu OOo).

Antialiasovane fonty si obvykle klient dela sam ze svych lokalne
dostupnych dat a fonty na X serveru ci fontserveru ho nezajimaji.
Vnitrnosti OOo jsem nezkoumal, ale rekl bych, ze to dela taky
(antialisovani "normalnich" X fontu dela afaik akorat Mozilla,
vysledky az prekvapive dobre, ale porad je na tom videt, ze je to
az dodatecne provedene odstraneni zubu).

Funguji Vam antialiasovane fonty v jinych programech?

On Tue, 24 Aug 2004, Pavel Janík wrote:

>    > Rekl bych, ze je to zrale na bugreport. Text se ma formatovat podle
>    > metriky fontu a ne podle antialiasingu.
>
> Souhlasím. Pokud je ale k dispozici jiná metrika nebo dokonce fontserver
> aplikacím "lže" o jménech fontů je to obtížné ;-)

Ja bych tedy rekl, ze formatovani by nemelo zalezet na tom, jake jsou
zrovna pouzity fonty k zobrazeni. A metriky fontu by mely byt nekde na
disku u OOo, takze kdyz se tataz instalace pusti proti jinemu displeji,
tak to bude porad pouzivat ty same, ne?