Vzdalena plocha pro vsechny uzivatele. VNC?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Srpen 27 00:07:52 CEST 2004

On 26. Aug, 08:16 AM CEST, Filip Flajšar <linux na ssos.cz> wrote 16 lines:
> Ahoj,
> Chtel bych rozjet na aplikačním serveru /FC2/ něco jako pripojeni ke
> vzdalene plose. Přemyslím o vnc, ale nevim, jestli to bude fungovat třeba
> pro 20 lidi naraz. Potom ještě v confu vnc bych musel myslim napsat
> VNCSERVER="1:filip"
> Ci tak nejak (podle manu), ale delat toto pro 200 lidi :-/

Taky to resim, ale nic jsem neobjevil. Chtel bych vnc server nastartovat
jako service a kdyz se nekdo chce prihlasit, pusti se mu vncserver s
prislusnymi parametry... Bohužel jsem zatím na nic nepřišel :(

Dejte vědět, kdyby něco :o

MK