MySQL 4.1.3 vs. PHP

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pátek Srpen 27 06:20:47 CEST 2004

Zdravim!

Omlouvam se, ale zda se, ze jsem s totalne zasekl :-(

Problem:
Delam upgrade z MySQL 3.23.58 na 4.1.3, tabulky ve win1250, bezi nad tim
nejake aplikace v PHP.
Vsechno funguje, az na to, ze zaboha nemohu prijit na zpusob, jak prislusnemu
klientovi v PHP vnutit, ze ma mit character_set_connection =cp1250 a
collation_connection=cp1250_general_ci (cili tak, jako to ma databaze).

Uprava /etc/my.cnf sice funguje, ale jen na mysql klienta :-( - podle
dokumentace by mela sice na vsechno, ale ...

Google moc nepomohl, dokumentace take, ... asi uz jsem totalne slepy :-(((

Karel