Problem v KDE s klavesnici

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pátek Srpen 27 10:25:20 CEST 2004

> Nechci Vam vymlouvat snahu o zprovozneni prepinani v KDE. To se da
> dosahnout.
>
> Ale zkuste se zamyslet, jestli by vam treba vic vyhovovalo prepinani
> klavesnic na urovni X serveru. Takove prepinani pak funguje v KDE,
> Gnome, Fluxbox, WindowMaker i v jakemkoliv jinem window manageru.
> Prepina se soucasnym stiskem obou Shiftu.
>
> Zde je prislusne nastaveni v souboru /etc/X11/XF86Config-4, ktere
> funguje perfektne:
>
> Section "InputDevice"
>
>     Identifier	"Keyboard1"
>     Driver	"Keyboard"
> [...]

Diky, uz se mi povedlo zprovoznit to podle linku co mi tu nekdo predtim
hodil (v KDE), ale tohle zni zajimave. Jenze FC2 pouziva misto
XFree86 X.org a tenhle konfigurak tam teda neni. Nevite kam a jake
by melo byt obdobne nastaveni pro X.org?

Jeste jeden dotaz pro vsechny:
Mam to na notebooku IBM R51. Nevite jakou nastavit klavesnici (ci nejake
jine nastaveni), aby me fungoval NumLock? Tusim, ze po startu funguje, ale
v Gnome ani KDE ne. Je na Shift + ScrollLock

Zdenek Zikan