distribuovany nagios -- preposilani host checku

Martin Povolny martin.povolny na solnet.cz
Pátek Srpen 27 10:06:40 CEST 2004

Mam zkonfigurovany hierarchicky monitoring pomoci nagiosu.

Podle dokumentace mam nastavene nsca na preposilani service checku.

(Pokud by mel nekdo zajem o .deb balicek nsca, muzu dodat, stejne jako
opravene .deb balicky nrpe z incommingu backports a ruzne dalsi veci,
jako treba nastroj na generovani nagiosovych konfiguraku z ruby hashe a
skripty pro distribuci konfiguracnich souboru na jednotlive monitorujici
pocitace).

Ale k veci: Neumite nekdo nastavit preposilani host checku? Myslim, ze
jsem precetl dostupnou dokumentaci a nikde jsem to nenasel.

Dokazu si predstavit, jak by to slo delat, ale nemate to nekdo funkcni?

Verosi?

--
Martin Povolny