OT: SPAM, kure na taliri

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Srpen 27 11:31:27 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek, cas odeslani:
27.08.2004 11:15]

Samozrejme je to asi minimum. Nicmene nezapominej, ze tu jde o dve
skupiny. Jedna vec je publikovat SPF zaznam a druha vec je MTA, ktery
pouziva zaznam cizi.

Spis jsem chtel nadhodit otazku, jestli si nemyslim spatne, ze zminene
problemy by potlacilo prosazeni podobneho standardu do praxe. SPF
nebojuje proti spamu, snazi se resit podvrhovani odesilatele. To je
presto IMHO jeden z prvnich dulezitych systemovych kroku v boji proti
tero.. errr... spamu.

\//\/\