ET CDMA: modem obcas(casto) nekomunikuje

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Pátek Srpen 27 11:47:03 CEST 2004

Dne pátek 27 srpen 2004 10:34 Vladimír Volčko napsal(a):
> Dobry den!
>
>    Zkousim CDMA modem od Eurotelu a obcas se mi stava ze modem
> nekomunikuje.
> Pouzivam FC2 vanilla kernel 2.6.8.1 + ACPI a SWSUSPEND2 patche.
> V messages a dmesg (viz. nize) vypada vse OK az na to, ze modem obcas
> proste nepremava :-(.

Zjistil jsem, ze v nekterych pripadech "zatuhnuti" modemu, pomuze rmmod
cdc_acm a znovu insmod (takovejch 30% vytuhu to poresi). Jinak je nutny
vyndat USB z pocitace a znovu ho tam vratit. Navic mi pripada, ze na
frekvenci tuhnuti ma vliv i delka USB kabelu (pokud je tam ta prodluzovacka,
tak to tuhne o neco vic).

--
Stanislav Petr
senior programmer