OT: SPAM, kure na taliri

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 27 12:23:53 CEST 2004

Dne Fri, Aug 27, 2004 at 11:31:27AM +0200, Vlada Macek napsal:

> Spis jsem chtel nadhodit otazku, jestli si nemyslim spatne, ze zminene
> problemy by potlacilo prosazeni podobneho standardu do praxe. SPF
> nebojuje proti spamu, snazi se resit podvrhovani odesilatele. To je
> presto IMHO jeden z prvnich dulezitych systemovych kroku v boji proti
> tero.. errr... spamu.

Jde o to jake problemy, pokud se podivam na zacatek threadu, ten clovek ma
problem v tom, ze dostava zcela regulerni a platne hlasky o tom, ze jeho
zprava nemohla byt dorucena. Jen ma bohuzel tu smulu, ze ty zpravy nejsou
jeho.

S tim nepomuze zadny blacklist, nepomuze mu SPF ani nic jineho. Tady se daji
nasadit jen dve veci, nepouzivat domenovy kos - odfiltruje chybove hlasky
pro lidi, kteri neexistuji a nebo zahazovat vsechny chybove hlasky, aby lide
v mailboxu vubec nasli v zaplave chyb svoji postu. Potom musi doufat, ze on
zadnou zpravu chybne neposle, protoze by se o tom nedozvedel.

zdravim
dan