forman karbec - vymontovanie klapky

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Srpen 27 12:33:22 CEST 2004

Zdravim Vas.

Cez weekend som kompletne vymontoval klapku prepinania nasavaneho
vzduchu a dieru po teplom vzduchu som vyztuzil a zatrel silikonom.
Stale mi vsak trochu blbne volnobeh a mam ten pocit, ze mi klesol
vykon. Bolo by to logicke - klesol odpor v sani - mensi podtlak -
menej paliva. Sroub na hadici som par 100km po montazi dotiahol asi o
pol otacky. Skusil som pokusne pridat na povodne miesto ako pri
montazi, ale stale sa mi zda, ze je to lenive. Dialnica na 1/4 plynu
v pohode 120, v meste uz ale moc necitim rozdiel 1/2 a plny plyn.
Mam skusit zvysit bohatost nad povodne servisom nastavenu?

Dik

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky