Vyber vstupni promenne v bashi podle jejiho poradoveho cisla?

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Pátek Srpen 27 12:35:12 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ehm, nestacilo by nieco ako
>
> for arg in "$@"
> do
> 	echo "dalsi argument je: $arg"
> done

:) Stacilo. Potrvrzuje to moudro ktere pravi, ze genialni veci byvaji
jednoduche. Tohle by mne asi vubec nenapadalo.

> Alebo potrebujete vediet aj poradove cislo argumentu ktory spracuvate?

V tomhle konkretnim pripade ne, na ty jine tu padl navrh se shiftem.