OT: SPAM, kure na taliri

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Srpen 27 12:54:21 CEST 2004

> Jde o to jake problemy, pokud se podivam na zacatek threadu,
> ten clovek ma
> problem v tom, ze dostava zcela regulerni a platne hlasky o
> tom, ze jeho
> zprava nemohla byt dorucena. Jen ma bohuzel tu smulu, ze ty
> zpravy nejsou
> jeho.

No nevim - ja jsem ziskal dojem, ze prave tohle je jedna z cest,
kterou se _zamerne_ siri viry - prave proto, ze pocitaji
s tim, ze v podstate zdanlive regulerni bouncy nebude nikdo
odmitat ...

> S tim nepomuze zadny blacklist, nepomuze mu SPF ani nic
> jineho. Tady se daji
> nasadit jen dve veci, nepouzivat domenovy kos - odfiltruje
> chybove hlasky

Souhlasim - domenovy kos je dneska opravdu spis mucholapka
na spamy nez cokoliv uzitecneho. Je opravdu lepsi si zalozit
vsechny potrebne mailboxy a aliasy (i preklepy, pokud to
nekdo povazuje za uzitecne).

	Zdenek Prchal