5.1 repro v Linuxu

Duncan muad.dib na centrum.cz
Pátek Srpen 27 15:31:11 CEST 2004

Dobry den.

Mam starsi sound blaster Live! a 5.1 repro Creative inspire.
Problem je s tim, ze mi hraje pouze stredovy,levy zadni a pravy zadni
repracek.

Nekde jsem cetl, ze Creative vydal nejaky balicek pro Linux, ve kterem
jsou podobne nastroje, jako pro Windows. (ovladace,gui rozhrani pro
ovladani jednotlivych repracku,EAX manager)
Nevite kde se da sehnat? Nebo lze vyresit muj problem jinak?

Pri googlavani jsem narazil na officialni stranku SoundBlasteru Live! v
Linuxu, ale zadne ovladace, nebo neco podobneho jsem tam nenasel.

Diky za kazdy postreh.

Jindrich Kubat