5.1 repro v Linuxu

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Pátek Srpen 27 15:52:48 CEST 2004

> Dobry den.
>
> Mam starsi sound blaster Live! a 5.1 repro Creative inspire.
> Problem je s tim, ze mi hraje pouze stredovy,levy zadni a pravy zadni
> repracek.
>
> Nekde jsem cetl, ze Creative vydal nejaky balicek pro Linux, ve kterem
> jsou podobne nastroje, jako pro Windows. (ovladace,gui rozhrani pro
> ovladani jednotlivych repracku,EAX manager)
> Nevite kde se da sehnat? Nebo lze vyresit muj problem jinak?
>
> Pri googlavani jsem narazil na officialni stranku SoundBlasteru Live! v
> [...]
Ovladace jsou v jadre. Pro optimalni nastaveni SBLive5.1 na repro 5.1
je nutno trochu posachovat s routovanim signalu. Muj skriptik na toto
nastaveni je k nalezeni na:

http://zdeeck.borg.cz/files/emu_setup.sh

Je ho nutne pouzit spolecne s emu-tools (viz Google).

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----