MySQL 4.1.3 vs. PHP

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pátek Srpen 27 18:51:21 CEST 2004

Dne pátek 27 srpen 2004 06:24 jste napsal(a):

> Resit to tak, ze tesne po konexi posilam potrebny jakobydotaz. Funguje to,
> ale uznavam, ze to neni tak elegentni. Na druhou stranu, pokud jsou
> vsechny aplikace ukaznene, tak to umoznuje pracovat venku s jinejma sadama
> nez uvnitr - ja obvykle mam venku take cp1250, ale data v tabulkach -
> zvlaste kvuli trideni - mam v iso8859-2.

Idea sice mozna, ale vzhledem k tomu, ze nejsem autorem tech aplikaci (a
nekteri z autoru jiz ani nejsou mezi nami - tedy v podniku) bohuzel trosku
neschudna. Krome toho se mi opravdu nechce pohrabavat se tunami php skriptu.

Karel