Jak vypsat něčí DNS záznam?

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pátek Srpen 27 20:25:30 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> Děkuji vám oběma, moc mi to pomohlo. Jinak ty výstupy jsou velice obdobné,
> ne-li stejné. Ale zaráží mě ten wokenní nslookup, kdy to fakt vypadalo, jak
> vykopírovaný master-z)onový soubor z /var/named takže šel rovnou do
> /var/named použít. Anebo se jen frajeřil a zónové soubory měl někde dobře
> uloženy??
>
> Ještě jednou, dík moc.

host z bind-u vola tytez funkce co dig, akorat ze s predchroupanymi
parametry (dig ma vice moznosti). Nslookup z widli dela totez co dig
...axfr, akorat ze s jinym syntaxem. 'ls domena'. Mimochodem, k temhle
zaznamum se dostanete pouze v pripade, ze ma prislusna domena povolene
zonove prenosy, coz zdaleka neni pravidlo.

P.U.