Metaproblem ke konferenci samotne

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Srpen 27 23:18:48 CEST 2004

Hmm, tohle je zvlastni, mail od Petra Sobane prisel v UTF-8
a dobre se mi zobrazila cestina. Kdyz jsem ale vybral Reply,
cestina se v editoru ponicila. Nize jsou citace rucne
zkopirovane z puvodni zpravy, takze to snad bude dobre.

[Autor citovane zpravy: Petr Šobáň, cas odeslani: 27.08.2004 22:04]

> Já nechápu na co si vlastně stěžujete ?

To bude mozna tim, ze asi neznate rozdil mezi podpisem stylu PGP/MIME a
inline. Psal jsem, ze mi jde o to prvni kvuli tomu, abych neotravoval
ctenare (a kvuli standardu). V tom mailu samotnem jsem ale zkousel, co
konference udela se stylem inline.

> Tento dopis jsem normálně dostal podepsaný s hláškou NESPOLEHLIVÝ -
> správný podpis z Vladimir Macek ......

Ano, mne PGP inline z linux na linux.cz taky funguje. Zrejme nebylo do tela
sahnuto.

> Dále znakovou sadu mi to nemění pokud jsem někdy dostal něco zmršené
> tak to udělal poštovní program.

Presto konference zmenila definici znakove sady v zahlavi zpravy. Tedy
tentokrat mimo podepisovanou cast. Zde je relevantni cast diffu:

  11,12c35,42

  > Meta-FAQ (odhlaseni, ...
  > TIP: Musi vase odpoved ...

---

Zprava byla opet poslana jako us-ascii a "prekodovana" do iso-8859-2.
Samotny text se nezmenil, proto el. podpis stale sedi.

> Jinak podepisovat příspěvky normálně jdou používám normální mozillu
> :-)

Nikoli, pouzivate stejne jako ja rozsireni Enigmail pro Mozillu.
"Normalni Mozilla" pouziva pro podepisovani a sifrovani certifikatovou
infrastrukturu, coz je neco jineho nez PGP/GPG.

> Viz tento mail podepisuji.

Ano, inline. Doslo v poradku.

\//\/\