Orinoco Wireless PCMCIA card

Jiří Šereda gildor na pel.cz
Sobota Srpen 28 15:46:57 CEST 2004

> Zdravim,
> instaluji si novy router pod linuxem(zda se mi to jako lepsi volba nez
> windows) a mam
> problem s mou sitovou kartou. Orinoco wireless card mam danou v redukci z
> PCI na PCMCIA. Pod
> windovsem mi to jelo naprosto bez potizi, ale pod linuxem ne a ne to
> pustit.
> Mam tady Slackware 9.1 a cely stroj je jiz starsiho data. Pouzivam ovladac
> orinoco_cs a ovladac
> pro redukci je defaultni slacku.
> Pri rozjeti mi to hlasi
> orinoco_cs:RequestIRQ:Resource in use
> [...]

Ja osobne bych volil ovladace primo od orinoca z CD jmenujou se nejak
WLLIxxx. S ISA redukci fungovalo vse vpohode. A u PCI se meni jenom druh
adapteru nekde v /etc/sysconfig/pcmcia. Je tam i docela dobry popis
kompilace. Staci nahrat je zdrojaky jadra alspon u starickeho RedHetu.

S pozdravem
Jiri Sereda
gildor na pel.cz