Metaproblem ke konferenci samotne

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Srpen 29 00:27:27 CEST 2004

Vladimir Dvorak napsal(a):

> Samozrejme, ze to dela "ta paticka". :-) Zajimalo by me, kam byste ji
> "inteligentneji" vkladal ?

Prostě někam aby nenarušila ten PGP/MIME takže někam až za ten podpis - (nejsem
takový odborník)

Prostě jako další mime oddíl nebo tak nějak na konci správy.

PS. Fakt mě nekamenujte nejsem žádný odborník a ani mě to moc nevadí v
konferenci si myslím že není třeba podepisovat a když už tak nepoužijeme
PGP/MIME a funguje to.

|    ICQ    179223500                    |