Problém s SSH

Petr Balas petr-news na balas.cz
Neděle Srpen 29 10:49:51 CEST 2004

xrybak na email.cz wrote:

> Mám problém se vzdálenou správou přes SSH, konkrétně používám program
> Putty. Mám počítač s Linuxem ( router / 192.168.0.1 / MDK 10 securekernel
> ) a za ním dva klienty ( 192.168.0.2 / 192.168.0.3 ). Na PC 192.168.0.2
> spustím Putty, zadám 192.168.0.1 / 22 a žádná odezva.. Putty spadne.

Vim ze pada stary Putty proti novemu sshd. T.j. jako prvni si stahnete
posledni development verzi Puttyho.

> MDK je skoro v základní konfiguraci po instalaci, nemusí se třeba něco
> ješte upravit, dodělat? Vytvořit klíče? Myslím, že ty klíče si mi nakonec
> nějak podařilo vytvořit, ale výsledek pořád stejný..

Lze se prihlasit bud klicem nebo heslem. Pro ladeni to nejprve zkousejte
pres heslo. A zkuste se prihlasit jako uzivatel a ne jako root (alespon v
Debianovi se musi explicitne povolit prihlasovani se jako root -
"PermitRootLogin yes" do /etc/ssh/sshd_config.

> Asi by to chtělo nějaký návod s diagnostikou..

sshd se da spustit s parametry -dD a pak vypisuje, co se mu nelibi.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)