Metaproblem ke konferenci samotne

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Neděle Srpen 29 11:34:47 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: Petr Vileta, cas odeslani: 28.08.2004 04:19]

> Jako uzivatel UtloukExpressu si myslim, ze pouzivani PGP inline se mi
> zobrazuje spravne a tudiz mi vyhovuje :-) Co se tyka kodovani, tak
> moc nechapu, proc to posilate jako 7bit. Ja delam na Windows
> (CP1250), postu odesilam Utloukem v ISO8859-2 a pisu zasadne bez
> diakritiky :-) Takze pokud nekdo ma problem s iso8859-2 a je schopen
> prijimat pouze 7bitove zpravy, tak je to skutecne ale jen JEHO
> problem, ne?

Z meho pozorovani vyplyva, ze Mozilla automaticky vybira nejslozitejsi
nutne kodovani. Tedy pokud zprava obsahuje pouze znaky obsazene v
us-ascii/7bit, bude odeslana v tomto kodovani. Pokud je tam alespon
jeden diakriticky znak, dojde k oznaceni za iso-8859-2/8bit. Toto
adaptivni kodovani mi prijde docela rozumne.

\//\/\