SW suspend2, nvidia a resume Xov

Peter Luciak peter na luciak.org
Neděle Srpen 29 19:14:27 CEST 2004

Zdravim,

podarilo sa niekomu rozchodit s swsusp2 suspendovanie a resumovanie z Xov s
nvidiackou kartou? Funguje to iba v terminali, v Xoch to ide suspendnut, ale
uz nie resume. Zasekne sa to pri obnovani kernel image. Cital som, ze
uspech pri Nvidii je vselijaky, ak to nahodou niekomu beha, tak sa ozvite.

Grafika:
	 nVidia Corporation NV 36 [GeForce 5700] (rev a1)

Jadro 2.6.8.1 s poslednym ACPI patchom a nvidia-6111 drajvermi
	(http://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/lenb/acpi/patches/release/26-stable-release/)

V XF86Config mam Option NvAGP 0, aj do nv/nv.c som pridal prazdny
PM_SET_WAKEUP: ale nic z toho. Pritom sa zda ze niekomu to na GeForce slape
(http://swsusp.sourceforge.net/wiki/Nvidia)...

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		jabber://cuc0@jabber.sk
peter na luciak.org 		http://www.luciak.org/

The words 'gullible' and 'stupid' are no longer listed in dictionaries.
Go and look for yourself.