Mplayer fullscreen na sirokouhle obrazovce

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Srpen 29 21:53:41 CEST 2004

V Ne, 29. 08. 2004 v 21:14, Jan Kasprzak píše:
> mate nekdo sirokouhly monitor? Ja mam notebook s rozlisenim 1280x800,
> a kdyz pustim mplayer s nejakym videem formatu 4:3, tak v okne se zobrazuje
> dobre, ale kdyz dam full-screen, tak se roztahne do sirky na celou obrazovku
> a tim padem se nezachova pomer stran. Jde nejak mplayeru rict, aby i ve
> full-screen zachovaval pomer stran?

je to takova odpoved "ukrokem stranou", ale zrovna nedavno jsem v xine
listu cetl, ze xine je jediny prehravac z velke trojky, ktery respektuje
rozmery monitoru vracene X11 serverem. Vetsinou si za to chudak vyslouzi
akorat potize, protoze pak na spatne nastavenych X serverech prehrava
video s ne4:3 pomerem stran a favorizuje tak u neznalych uzivatelu
mplayer, ale ve vasem pripade by xine mohl prave zazářit.

Petr