Problém s SSH

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Srpen 30 08:29:08 CEST 2004

On Mon, Aug 30, 2004 at 03:24:37AM +0200, Vladimir Dvorak wrote:

> Nevim, jakou pouzivate verzi PuTTY, ale ta moje neumi komunikovat SSHv2
> protokolem a chova se tak, jak popisujete. Pokuste se na svem linuxovem
> stroji povolit protokol v1, pokud je zakazan. ( v /etc/ssh/sshd_config
> Protocol 2,1 ).

PuTTY umi SSH2 nekdy od roku 2000, IIRC. Stahnete si novou verzi, ktera
ma opraveny i bezpecnostni problem:

http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html

Hint: Staci do Google napsat 'putty' a hned prvni odkaz je download

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz