cbq

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pondělí Srpen 30 09:17:04 CEST 2004

V So, 28. 08. 2004 v 12:05, Cyber-Duracel píše:
		Zdravím,
nedávno jsme to řešili něco podobného v mandrake at mandrake cz ,
pokud jste se ještě nepodival sem -
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=4&idc=142
tak to o mrkněte co vám chybí, pokud jste to již četl tak ještě -
http://users.skynet.be/cbqinit/
Snad vám to pomůže, na to cbq s pomocí toho skriptu pak nastavíte
co je třeba.

> Uz jsem vyzkousel kde co ? Muzete mi nekdo rict jake presne moduly maji
> byt v kernelu, zaskrtaval jsem je podle skriptu cbq.init, ocividne
> nestaci. Mam kernel 2.4.26

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--