Metaproblem ke konferenci samotne

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Srpen 30 13:01:26 CEST 2004

On Mon, Aug 30, 2004 at 12:25:23PM +0200, Jan Houstek wrote:

> Jinak docela padnym argumentem pro NEpouzivani UTF-8 v tomto listu je
> nasledujici odstavec z Meta-FAQ.

> Minimalne do doby, kdy se napr, na zaklade nejake diskuse owner rozhodne
> toto zmenit, je slusnosti se tohoto doporuceni drzet.

Měl jsem pocit, že tento thread má být právě takovou diskusí, jejímž
cílem je vyvolat změnu. Osobně bych byl spíše pro povolení UTF-8.
Zejména v případě, že by bylo možné zavést obdobu linux-ascii
(linux-iso?) pro ty, kdo nepodporují UTF-8, ale podporují ISO-8859-2,
řekl bych, že by to nemohlo nikomu vadit.

							  Michal Kubeček