Orinoco Wireless PCMCIA card

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Pondělí Srpen 30 13:17:59 CEST 2004

Zkuste tohle:

modprobe i82365 extra_sockets=1
modprobe wvlan_cs

/tec/init.d/pcmcia start

lsmod

orinoco_cs              5480   1
orinoco                33688   0  [orinoco_cs]
hermes                  7492   0  [orinoco_cs orinoco]
wvlan_cs               26464   0  (unused)
ds                      8136   2  [orinoco_cs wvlan_cs]
i82365                 16420   2
pcmcia_core            53152   0  [orinoco_cs wvlan_cs ds i82365]

-- Filip Flajšar