Httpd na nejakem divnem portu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Srpen 30 14:44:23 CEST 2004

> ls -l /proc/<PID>   exe je linka na binarku

ano to jsem kontroloval zda je to opravdu "ten" httpd z /usr/sbin.

> Zkuste, zda je balicek httpd puvodni a nejsou zmenehe soubory:
>
> rpm -qi httpd
> rpm -V httpd

Jo, to jsem uz psal v puvodnim postu, rpm -Va jsem udelal jako prvni vec
(pokud je to script-kiddie, nebude se s tim tak sr**, aby upravoval rpm
databazi), kontroloval jsem i md5sum na httpd a je to stejne, jako kdyz
si vytahnu httpd z odpovidajiciho balicku tady u sebe.

Jeste jednou jsem projel konfiguraci apache i rc skript a nic jsem
nenasel. Jsem z toho minimalne jelen...