UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Pondělí Srpen 30 15:13:03 CEST 2004

On Mon, 30 Aug 2004 13:25:18 +0200
"Petr Šobáň" <soban na centrum.cz> wrote:

<cut>

> Přesně tak, také se zastávám za používání UTF-8 a myslím že by to byl
> přínos pro to aby už konečně skončily ty tahanice o kodování.

<flame>
Mě se zdá, že debaty o kódování jsou spíše projevem lenosti.
</flame>

Podíval bych se na to z pohledu statistiky. Pokud se bodou používat v
konferenci klienti, kteří UTF-8 zvládají, tak proč ne, ale do té doby ať
se požívá ISO8859-2. A spíše bych zavedl linux-utf8 pro ty, kteří nejsou
schopni akceptovat to, že UTF-8 ještě není v Linuxu úplně doma...

S pozdravem
Pavel Dobeš