Metaproblem ke konferenci samotne

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 30 15:08:19 CEST 2004

On Mon, 30 Aug 2004, Michal Čihař wrote:

> Jestli jsem to dobře pochopil, tak tahle diskuze je právě o té změně. Já
> jsem pro utf-8, přestože vím, že někteří MUA (pine :-)) to nezvládají.

Pine to zvlada, ale ne uplne sam od sebe a ne v kazde verzi, a plno lidi
(jako napr. ja) ma na praci lepsi veci, nez ucit pine UTF-8. Dulezite
maily mi zatim v utf-8 nechodi, a cokoliv pro me necitelneho, co prijde do
konference, v jejichz pravidlech je jasne receno, ze se ma pouzivat
iso-8859-2 nebo ascii, smazu.

> Prostě mi utf-8 připadá mnohem lepší možnost než iso-8859-2...

A v cem je pro cesky list mnohem lepsi (krome toho, ze si ten mail znacne
procento lidi precte zmrseny)?

-- Honza Houstek