UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pondělí Srpen 30 15:56:05 CEST 2004

S prominutim placate nesmysly!!!!! ;-((
Kdyby bylo UTF-8 na linuxu doma tak s nim nebude mit problemy treba pine
defaultne dodavany ve vetsine distribuci.
Netvrdim, ze jej nejde presvedcit (jak uz bylo ostatne zmineno) nicmene v
defaultnim stavu to neumi !!!!
A jen proto, ze se nejaky tvurce distribuce, byt majoritni, utrh ze retezu
a prohlasil ze UTF-8 je TA CESTA jeste neznamena ze opravdu JE, ale vzdy
se najde nejake stado, ktere vykrikuje do sveta nekym vyhlasovane
TZV. PRAVDY.

IMHO tenhle thread je o tom, ze ti co jiz dlouho porusuji pravidla teto
konference posilanim prispevku v kodovani jinem nez ktere je uvedeno v
Meta FAQ, se snazi presvedcit zbytek sveta ze je to tak spravne a oni jsou
ti chytri ;-)))
Pokud chcete zmenit Meta FAQ (proc ne) tak diskutujte, ale dodrzujte u
toho pravidla, ktere prozatim plati. Tj. chci UTF-8, tak to prosazuji, ale
pomoci e-mailu v US-ASCII7 nebo ISO-8859-2,a az to prosadim tak si zamnu
ruce jak jsem dobrej a honem si prepnu kodovani na UTF-8 abych ostatnim
dokazal jakej jsem to nadclovek ;-)))

Martin