Firewire (Kouwell 582V2)

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Srpen 31 08:36:50 CEST 2004

Zdravim a prosim o radu.
Koupil jsem radic a nejsem si jist, ze mi funguje dobre. Pouzivam
vanilla kernel (2.6.8.1) a pridal jsem podporu ieee1394, dv1394 a
raw1394. Pri bootu mi driver ieee1394 vypise (ovsem nikoliv jmenem ale
kodem), ze inicializoval zarizeni /dev/raw1394. Jenze ten radic je
ctyrportovy a podle dokumentace na www.linux1394.org se ma tech zarizeni
vytvorit vic (jestli jsem to dobre pochopil, tak ctyri pro raw a ctyri
pro dv) . Ale mluvi tam o devfs, ale to je obsolete. A rucne delat ta
zarizeni se mi prilis nechce (radeji bych, aby si je system udelal sam).
Poradi mi nekdo?

PS. distribuce je debian testing, sysfs namontovany mam...

dekuji predem

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz