UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Srpen 31 09:01:56 CEST 2004

	A co je tedy důvod?! Pokud budu muset mít pro tuto konferenci
(JEDNU JEDNOU NA CELEM SVETE!) speciální pravidla, nastavení, programy a
já nevím co ještě, tak se na to mohu víte co...:-) Když mám problém, v
99.999% ho tu stejně nevyřeším, ani mne nikdo nenakopne, tak to by byl
poslední hřebíček do rakve... domnívám se po soukromých diskusích s
jinými zdejšími diskutujícími, že v podobné situaci nejsem zdaleka sám,
ale mluvím čistě za sebe...

PS: Skutečně jak Vláďa Macek naznačil ta nevraživost na straně jedné a
buzerace pravidly na straně druhé se vyskytuje zde v daleko větší míře
než je obvyklé v jiných podobných technokratických kruzích... všude
občas vzplane boj, víte(víme) to všichni, ale tady je boj a válka denní
prostředí...:-(