UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Srpen 31 09:29:15 CEST 2004

	Fine, kolik mate alternativ k groupware ala Exchange a MS
Outlook - pominu-li Lotus Domino, cosi, co nevim jak se jmenuje od HP a
pak "Linuxovy" pokus v podobe Evolution (s obcasnymi problemy zasadniho
razu), tak nic... jak si s jinak bezvadnymi nastroji jako mutt, kmail,
pine, elm, Mozilla Messenger apod. pomuzete vudci temto resenim?

	Opravdu mi pripada naprosto zhyrale nutit lidi pouzivat jedine
ideologicky ci technicky spravne prohlizece... od toho snad mame SMTP
aby bylo na konci kazdemu ukradene, co tam komunikuje, hlavne ze se
domluvi... K cemu jsou mi ideologicky spravne MUA, kdyz budu nekde, kde
nejsou v nabidce a chci se podivat? Kdyby misto techto kravin bylo k
dispozici radsi opravdu normalni WWW rozhranni ala mailman (to neni
kritika, ale konstatovani faktu), urcite by to pomohlo daleko vice
lidem...