Motorola MPX200

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Úterý Srpen 31 09:46:51 CEST 2004

V Út, 31. 08. 2004 v 09:32, Kocian Stefan píše:
> Nezkousel jste nekdo nekdy komunikaci linux - motorola  mpx200 , treba
> aktualizaci z evolutionem?
> dmesg mi napise ze convertorPDA je pripojen na /dev/ttyUSB0, ale jak dal
> na nej .....

Ahoj, no primo Motorolu jsem nezkousel, ale na Siemense a Eriky je pro
synchronizaci kontaktu s evolutionem multisync. Zkus a treba to pujde.
Multisync umi bluetooth, ir a kabel. Zkus vybrat kabel a predhodit mu to
/dev/ttyUSB0. R

> diky

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116