program na tvorbu skupinovych kalendaru

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 31 10:06:36 CEST 2004

Matej Cepl napsal(a):
> Dobry den,
>
> mam problem: moje zena vede skupinu lidi v nasem kostele, ktera

......skraceno.......

Pokusím se o odpověď.

Asi si budete takovou aplikaci napsat sám, prostě dá se do nějaké databáze
nacpat kdo kdy může a potom si nechat vypsat který den jich může co nejvíce.

Ovšem další problém bude pokud to bude kolidovat s nějakými dalšímy skupinamy
(vyjdou třeba na jeden den dvě skupiny pak jak rozhodovat) nechat tu s největším
počtem členů a tu druhou odsunout na jiný den.

Další věc je zda ti lidé můžou pokaždé stejně nebo pokaždé v jiném termínu, v
jiný čas atd.....

Prostě asi si budete muset napsat něco na míru, takže pohledejte nějakého
mladého odborníka mezi vašimi řadami (určitě někoho najdete) který více vidí do
  toho jak to organizujete a může nějaké řešení navrhnout.

|    ICQ    179223500                    |