kmail a nastavení vzhledu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 31 10:46:46 CEST 2004

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, jestli by nějak bylo možné nastavit kmail tak, aby
zobrazoval ne ve dvou sloupcích, ale ve třech takto?

pořadač		seznam subjectů		náhled zprávy
[mime-strom]

Momentálně používám

pořadač		seznam subjectů
[mime-strom]	náhled zprávy

ale vzhledem k zobrazovacím schopnostem kmailu by šlo použít i trojsloupcové
zobrazení. Je to zašité natvrdo, nebo es to dá změnit někde v konfiguráku?
Koukal jsem do něj, jsou tam jen velikosti jednotlivých částí, nedaly by se
tam nějak propašovat i souřadnice?

Pořadačů mám spoustu tak to nechci dále zmenšovat (stačí když mi je občas
změnší mime-strom), čím víc subjectů je vidět tím líp a čím víc ze zprávy je
vidět, tím taky líp.

Děkuji,

JL.