UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Srpen 31 12:14:00 CEST 2004

On Tue, Aug 31, 2004 at 12:05:22PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

Já tedy žiju v představě, že linux-ascii funguje takto:

1. mail poslaný na linux-ascii je zpracován stejně jako mail poslaný na
   linux
2. mail poslaný do listu (ať už na kteroukoli adresu) je rozeslán
   přihlášeným do linux přímo a přihlášeným do linux-ascii po konverzi
   do us-ascii

Je-li tomu tak, přicházejí z linux i linux-ascii stejné příspěvky, liší
se pouze tím, že z linux-ascii přijdou "odháčkované". Pak asi celkem
není důvod separátně zrcadlit linux-ascii.

							  Michal Kubeček