UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Michal Čihař michal na cihar.com
Úterý Srpen 31 12:25:27 CEST 2004

On 08/31/2004 12:07 PM, Pavel Janoušek wrote:
> [...]

Ano ať si každý používá co chce, ale pokud jeho MUA neumí iso-8859-2,
utf-8, PGP/MIME nebo cokoliv dalšího, tak to je také jeho věc. Klidně si
poštu čtěte telnetem, mě to je naprosto jedno.

--
    Michal Čihař | http://cihar.com