Cestina v Xkach

Petr Bartel cyber na irix-servis.cz
Úterý Srpen 31 13:00:47 CEST 2004

Tomas Penicka napsal(a):
> Pro zacatek bych ty fonty vnutil aplikacim (treba u terminalu to je volba
> -fn) a pak zkusil psat.
>
> Otazky:
> 1.) Kdyz date na terminalu vypsat soubor s ceskymi znaky, co to udela?
> 2.) Kdyz mackate ceske znaky, co to dela? Pise paznaky, nebo nepise vubec a
> jenom nadava?

pokud nastavim do XF86Configu češtinu tak to funguje , nezobrazuje mi to
  ty znaky v aplikacích jako např. OpenOffice a většinou jde o písmenka
ř,š,č...taktéž v licq.......

to přeci musí fungovat ne ?

Jak nadefinuju do XF86Configu obě klávesnice českou i anglickou a
přepínání. Ted mam XKBLayout "cz_qwerty"