Metaproblem ke konferenci samotne

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Úterý Srpen 31 14:13:14 CEST 2004

On Tue, 31 Aug 2004 07:31:29 +0200 (CEST)
Jan Houstek <jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:

> Hmmm, opravdu to muzu pouzivat zadarmo aniz bych si predtim koupil
> windoze? Napr. pres Wine?

Ptal jsem se na to pri MS dni unas ve skole a odpoved jsem se nedozvedel
:( (Ptal jsem se kvuli jejich word, excel a ppview s crossover
pluginem). Ptal jsem se, protze jsem jsem te EULE nerozumel.

Jenom nasledovalo zvolani "A ono to jde? Tak to je SUPER!".

Mam ale takovy dojem, ze v te jejich EULA se pise, ze je to legalni na
zaklade legalni EULA k MS Windows.

PaD