XFree na serveru Debian

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Úterý Srpen 31 16:15:33 CEST 2004

Zdravím,

Dotaz, co máte za grafiku? Některé, zejména starší mívají s nejnovější Xfree
problémy, resp. nefungují vůbec. Moje S3 nechodila, pomohla instalace
xserververu verze 3.x.
"XFree na serveru Debian"

--

Antonín Mička