Samba3+LDAP (PDC) - zmena hesla z WinXP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Srpen 31 21:06:36 CEST 2004

Dne Tue, Aug 31, 2004 at 06:29:51PM +0200, David Hartman napsal:

> Je tam nainstalovana Samba 3.0.6-1 a LDAP 2.0.27-8. Pri zmene hesla mi
> to napise "Nemate prava zmenit heslo". Je k tomu nekde nejaka dokumentace?

No dokumentace mate snad cely adresar nekde pod /usr/share. Ta hlaska je
divna, vypada trochu jako kdyby nebylo pres smbpasswd -w nastaveno heslo pro
ldap admina.

> Dalsi dotaz:
> Jaky je rozdil v smbldap-useradd mezi
>  -w    is a Windows Workstation (otherwise, Posix stuff only)
>  -i    is a trust account (Windows Workstation)
> ?

no tyhle scripty jsou ponekud distribucne zavisle, ale jsou v perlu, takze
je mozne je prohlidnout. Moje samba udelana z balicku zadne -i nezna.

zdravim
dan