UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Srpen 31 17:31:33 CEST 2004

> Já tedy žiju v představě, že linux-ascii funguje takto:
>
> 1. mail poslaný na linux-ascii je zpracován stejně jako mail poslaný na
>    linux
> 2. mail poslaný do listu (ať už na kteroukoli adresu) je rozeslán
>    přihlášeným do linux přímo a přihlášeným do linux-ascii po konverzi
>    do us-ascii
>
> Je-li tomu tak, přicházejí z linux i linux-ascii stejné příspěvky, liší
> se pouze tím, že z linux-ascii přijdou "odháčkované". Pak asi celkem
> není důvod separátně zrcadlit linux-ascii.
No jo, jenze kdyz to berete jako news, tak se muzete prihlasit do
cz.comp.linux, kde to je "hackovane", ale nemuzete se prihlasit do
cz.comp.linux-ascii, kde by to bylo "odhackovane" :-)
--
Petr